esratalha Az önce az miktarda bir leke gördüm, Bebeğim hareketli cumaya randevum var. Bu haftalarda başına böyle bişey gelen var mı? Doktoruma ulaşamadım. Erken doğum belirtisi olmasından korkuyorum 🙈😢
Ldy esratalha doktora gidin hiç gecikmeyin korkmayın muhtemelen yat dinlen diyecek Protestan falan başlayabilir duruma göre ama cumayı bekleme
esratalha birprensesvebirprensannesi şansa eşim ilk kez il dışına çıktı 3-4 saate ancak gelir. Ağrım falan yok, bebek hareketli hala 🙈 off ailemden de uzaktayım 😢
birprensesvebirprensannesi esratalha Bı taksiye binip gitme şansınız yok mu? Bence ihmal etmeyin ne olur ne olmaz bu haftada leke olması açıkçası bı düşündürdü beni. Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 Haberdar edin merak ederim 🙏
esratalha birprensesvebirprensannesi Doktorumla görüştüm, Lekelenmeyi takip et sancın ve kırmızı leken olursa hemen gel dedi
esratalha Ldy Görüştüm doktorumla takip edelim lekelenmeyi sancın olursa ve lekelenmen kırmızı olursa hemen gel dedi. 🙈 Ay erken doğum belirtisi mi bu acaba
Ldy esratalha benim ilk kızımda olmuştu hemen doktora gittim rahim ağzında çok az kısalma çıktı istirahat verdi bir de ilaç vermişti . Benimde çok çok azdı neden hiç kontrol etmedi . Tabi herşey olabilir bence emin olmak için başka bi doktora gidin hiç olmassa kontrol etsin
Knkhbb 30 haftalık başıma geldi ama kendimi yordum biraz plesantamda aşağıda bebeğin ayakları aşağıda büyük ihtimalle tekmeledi o şekilde oluştu dedi. sizde plesantayla ilgili böyle bi durum varsa olmuş olabilir.
esratalha Ldy sizin lekelenmeniz sürekli miydi? Bir de rahim kısalması bi anda olcak bişey mi acaba geçen hafta kontrolde başka bi doktor rahim uzunluğun suyun iyi dedi