Prenseslerannesi34 Malidlgz ilk gebelikte wee baby manuel kullandım pek fayda görmedim canımı da çok yakıyordu birde sağ sağ iki gıdım süt çıkıyordu bu sefer lansinoh tekli pompa aldım faydası olacağını düşünüyorum
BegumIscanTunc Malidlgz ben mochi tercih ettim bakarız ileride gerekirse madelanin elektrik sağma makinasını alırım dedim
BurcuLice Malidlgz chicco manuel aldık biz ablama hiç yara yapmadı canınıda yakmadı sağarken şimdi nasip olursa ve gerek duyarsam ben kullanıcam ☺️