Gadmr canım benim bebişler ikiz oldukları için birazcık zayıf kalmışlardı. Gerçekten kaşar, ceviz, sütlaç, muz bir haftada çok faydasını gördüm. Doktor balıkta ye dedi ama yiyemiyorum ben🙄 bi de bol bol su içmeye çalış. 33+4 olduk biz 2şer kilo olduk neredeyse. Sende olursun inşallah. Gelişimleri iyi olsunda kilolarını kafana takma.