Arkadaşlar Merhaba.
23 haftalık hamileyim ve doktorumuz Mayısın ilk haftasında 50 gr. şeker yüklemesi yaptırmam gerektiğini söyledi. Açlık kan şekerim ve üç aylık kan şekerim normal çıktığı halde neden istiyor? Sizce yaptırmalı mıyım? Hiç istemiyorum çünkü vücuda, bebeğe gereksiz yere şeker yüklemesi yapılıyormuş gibi hissediyorum