denizali_ Doğumdan sonra hastane odasında fotoğraf çekimi için normal eşofman takımı mı giyinilir yoksa böyle ikili takımlar mı 😣 önereceğiniz bi site varmı veya
Ysbyr denizali_ bnce taç terlik ve bebek bandanası takımına uygun renkte sabahlıklı bir güzel bir pijama takımıda olabilir. Sonuçta en doğal ve en güzel halin olucak. Annelik her halükarda seni güzelleştirecektir çok takılma bnce🙏🥰
denizali_ Ysbyr dimi canım öyle olması gerekiyor aöa ben kapalı olduğum için sade renk yazma boncuklu vs takarım ama dediğin gibi sabahlık da güzel olur 😊