Ndcskns ay ne yemek yiyebilirdim ne oturabilirdim hayattan bıkmıştım resmen ya en son bi kanadı bayaa foşur foşur 😂 geçti gitti şükür ama viks sürdüm de yakıyordu ya ağrı sızı kalmıyordu çok iyi gelmişti ama dediğim gibi hamilelikte sürülürmü bilmşyorum daha önce hamileyken de olmuştu doktorum krem fitil vermişti iyi gelmişti bi danış istersen canım