Senayyalcin Nst’ye tok girilmesi gerekiyor çünkü bebeğin kalp atışlarında azalma oluyor yani kağıda öyle yansıyor, bir şeyler yendiğinde öncesinde mesela bebek hareketli olduğu için kalp atışları 140 ile 150 arasında oluyor bu iyi demek yani 😊
Mesela bana dün 3 kere çektirdiler ve asla aç değildim ama uyudu mu naptı bilmiyorum ilk defa hep 128 130 135 bu aralıktaydı en son 1 lt su içtim yürüdüm tuvalet ihtiyacımı giderdim hareketlendi sıpa 🙈🙈
O yüzden aç olmamak lazım bir de yarım saat sürüyor ya ondan halsiz düşmüştür hanımefendi 🙈