Betfer Ay bende duydum ama doğru değil galiba ya. Benim Eltimin 3çocugu var ikinci kızı aynı kaynım kopya yani ama kaynım uzakta çalıştığı için fazla yüzünü göremedim diyor ama kopya baba. Oğlu oldu ən küçük diyor ki sırf benzesin diye hep ona bakardım gram benzemiyor aynı anneye benziyor😃. Bende çok istiyorum eşime benzesin kızım ama bilmiyorum benzer inşAllah.