Hasret90 Kızlar ahşap beşik almayı düşünuyorum anne yanı sizce su yeni cıkan sallanan modelleri mi tercih etmeliyim yoksa ikea tarzı sallanmayan olanlarmi daha kullanışlı kararsız kaldım
Ldy Hasret90 ben ikea kullandım kızım iki yaşında hala kullanıyorum çok çok memnunum ikea alın bence hem hafif hem çok kullanışlı diğerleri küçük oluyor belli bir aya kadar kullanabiliyorsunuz ve daha çok yer kaplıyor
Havva- Hasret90 ben 300 liraya internetten ahşap beşik aldım en uygununu aldım 1 yaşından sonra güzel bir genç odası almayı düşünüyorum çünkü
elisamnlannesym Hasret90 ben park beşik sipariş ettim internetten bence çok kullanışlı kullananlardan aldığım yorum kadarıyla 🥰
melzey Hasret90 ben baby plus sade Side anne yanı aldım. Sallanabiliyor da. İşk aylarda hemen yanımda olsun diye.Bi de baby plus yine ahşap beşik aldım büyük onu odası için aldım.
Hasret90 Havva- hangi siteden aldiniz acaba bende pahali bir sey almak istemiyorum acikcasi cabuk buyuyorlarmis
Havva- Hasret90 ama 519 liraya büyüyen besiklerde var orda karşıniza cikacak yatak ise bulunduğum şehirde mağazadan aldım ama konyaya gidince e bebeğe uğradık çok daha uygun ve kaliteli yataklar vardi