Adnjdkflfldld bende idari izindeyim farklı bir ilden aldım 32. Hafta çalışabilir raporumu. Ben havayolu personeli olduğum için hamilelikle izne ayrıldım direk 32. Hafta da çalışabilir almamın sebebi de 32 den itibaren doğum iznimi başlatmasınlar diye. Sizin sektörünüz ne durumunuz ne bilmiyorum. Ama şirket çalışmanızı zorunlu tutmadan 32. Haftada çalışabilir raporu aldırtıyorsa çalışamaz almayın doğum izniniz başlamasın bebeğinizle geçirceğiniz süre kısalmasın. Bir de eğer çalışabilir alcaksanız 37. Haftanız hangi güne denk geliyorsa onu hesaplayın doktora o tarihe kadar rapor yazdırınki 37. Haftada tekrar hastaneye gidip çalışamaz raporu almak zorunda kalmayın.