Elamm kizimdada özel hastane Dr 14 haftalıkken erkeğe benziyor dedi.bir hafta sonra devlete gittim %80 kız dedi .hatta Dr cinsiyet biliyorsun dimi dedi tahmin yürütüldü dedim ney dedi erkek dedim yooo dedi baya baya kız bu dedi.erkek olması mucize olur dedi