bende de su azlığı ve geriden gelme durumu vardı. 36 haftalıkken suyumun 4 cmin altına düşmesiyle acil sezaryenle alındı bebeğim.çok şükür küvözde kalmadı 2440 gr 45 cm doğdu.şuan tüm ölçümleri ortalamada iri bir bebek değil minyon bir bebek ve teyzemizde öyle sanırım ona çekmiş.sağlığı herşeyinde yerinde çok şükür. ben en başından beri bol su içerdim havuç çok yedim.deveci armutu artırır diyorlardı ondan yedim ama birşey etki etmedi.doktorum tamamen bebeğin plesantasıyla ilgili bu hamilelikte böyle oldu diye başka hamilelikte olcak diye birşey yok dedi. şuan 2. çocuğumu bekliyorum 10.haftadayım bakalım göreceğiz.kısacası sağlığı yerindeyse ölçümleri geri diye çok takılmayın