Arkadaşlar ben 2 çeşit insülin kullanıyorum sabah öğlen akşam 4 ünite turuncu insülin buna yeni geçtik. Bir de önceden kullandığım yeşil insülin var onu da 8 ünite kahvaltı sonrası vuruyorum. Acaba kahvaltı öncesi ve sonrası insülin zararı olabilir mi? Arada kısa zaman olduğu için. Var mı benim gibi kullanan