Premsescik 🥰 İnşallah sağ salim alirsiniz benimkide halen sor diuor belki değişmiş diye ,😂😂ahh erkekler ahhh bende 2 ci kızıma gebeyim ama bisi diyim mi harika birşey bunu doğum yaklaştıkça anlıyorum düşünsene abla kardeş sırdaş olacaklar su pandemiden dolayı evde baya sıkılıyordu kızım ama bu 2 ci kızım ona yoldaş oda ona yoldaş olcak harika birşey ya başta bende üzüldüm açıkçası çünkü her insan gibi 1 kızım vardı 1 de oğlum olsaydı diye hayal kurardım ama zamanla onu atladim 🙏