Hamileyim-mutluyum Ben yedek olsin diye Bimden aldım geçen ay. Ama çok şaşırdım gerçekten çok güzel çıktı. Naylon değil pamuk. Lcw de almıştım onunla aynı kumaşı resmen 👍🏻filli sarılı 🐘💛gayet güzeldi yıkadım ütüledim. Aynı kalitede gelecekse ki aynıdır muhtemelen alın derim. Ama A101 bilmiyorum onun nevresimini, pikesini almış eşim bugün güzeldi 👍🏻