karpuzayse Benim 12.haftam olacak ve tutmam imkansız gece prilam sabah zofersiz günüm geçmiyor gün içinde aldığım ilaçlar hariç 🤦🏻♀️
merweeilbey1 33 haftalığım ve bebeğim 1 hafta geriden geliyor ne yapcam bende bilmiyorum çok kararsızım 😣 ama deniycem bakalım
paradiseeeeee Sdtryyn valla 34 haftadayım günde 5 kere yemek yiyorum tutamıycam çocuğun son ayları saten kansızlık var kaza borçları artık sene tutarım inşallah
NurCeren00 Sdtryyn ben doğru bulmuyorum. Doktorlarda genel olarak önermiyor. Bebek sizin kanınızdan besleniyor. Sizin vücudunuz susuz ve gıdasız kalırsa bebeğe yansıyor bu. Sizin açlığınız sizi halsiz bıraktığı gibi bebeği de etkileyecektir. Tabi yine sizin kendi kararınız ama ben bunu bebeğime yapamam
Senseye Olmazoylesey Tok olduğum zamanda bile 9′a 5 veya 9′a 6 oluyor. Açken 8e 4 ü gördüm. Evde tekim. Direk kendimden geçiyorum. Çok istiyorum tutmak ama nasip olmayacak gibi😔
Olmazoylesey Senseye eğer bu kadar sıkıntıdaysanız şayet sağlık dinimizde önce gelir. Ve siz nesli çoğaltmak gibi ulvi bir görevi icra ediyorsunuz. Rabbimin rahmeti sizinledir. Ehliyetiniz de var. Tabi denemek isterseniz gözleriniz karardı mı hemen bozun. Zorlamayın. Dayanmaya çalışmayın.
Ebru_ylmz Esrakuku haftaya çarşamba 11 haftalık olcak bebeğim ama doktorum bana tutma sakın sen dayanırsın ama bebek dayanmaz dedi acaba sorun olur mu tutsam
Esrakuku Ebru_ylmz bi sorun olucagını düşünmüyorum benim ailem hep tutmuş maşallah bebekler sağlıklı ama tabi buna siz karar vermeniz lazım ben tutmayı düşünüyorum Allah nasip ederse
Busracobann Sdtryyn bundan 3 yıl önce doktorum onermemesine rağmen yaklaşık 23 24 haftalardayken ilk gün tuttum ama bebeği hiç hissedemedim hastanelik oldum şimdi de 30 haftada olucam günde yaklaşık 5-6 ilaç içiyorum ve bebeğin suyu azalmıştı zor düzeldi o yüzden bu sene hiç riske girmeyeceğim
hanimhanimcik bende yurt dışında yaşıyorum doktorlar önermiyor uzun süre aç kalmayı, malum burda da saatler daha uzun yani borç edecem Allah izin verirse. daha 13 haftalığım tam gelişme zamanları bebişime bişey olsun istemem
Fatma_d Tutan yakınlarım var, çok şükür sorunsuz doğurdular. Ben doktorumu baz alıyorum, riskli olduğum için uygun bulmadı. Tutabilenlerin oruçlarını Allah kabul etsin şimdiden.
Buseninannesi_21 Sdtryyn Bende 20′yim doktora sormayi unuttum ama 1 gün denicen zorlanirsam tutmam zaten.