Kumi Arkadaşlar mayıs ayında doğum görünüyor bebeğe uzun kollu kısa kollu kacar tane aldınızönümüz yaz .tam karar veremıyorum.
Busehnm Kumi 0 1 ay uzun kollu zibinlar aldim. 0 3 uzun kollu da aldim tek giydirmek için. Tulumlarin içine giydirmek için kisa kollu aldim.
neslikay Kumi 10 taneye yakın hep uzun kol 1-3 ay ve yenidoğan olarak aldım. 3-6 ay 5-6 tane de kısa kollu aldım 😊
Meryemkale Kumi uzun kollu daha çok aldım ben zıbınlarda uzun kollu da var kısa kolluda ama tulumları takımları çoğunlukla uzun kollu onlar biz gibi değillermiş üşür dedi annem bakalım 🥰