Gul9227 7 haftaya kadar hıc bır belırtım yoktu sonra en sevdıgım seylerden tiksindim ve bulantı kusmalar faln basladı fakat daha önceden düşüğüm oldugu için elimi karnıma koyup hamıleyım dıyemedım haraketkerini hissedinceye kadar kendim ınanmadım o derece 😅 bıde gobeğim cok gec cıktı sanırım onunda etkısı var ama ılk tekmesıni hissettıgım gün ağladım sevincden ♥️🥰