tosbikimmm kızlar doktor 2 gün bekle dedi ama ben 1 gün bekledim artık duşa girsem nolur korktum resmen
Eymenbby4 tosbikimmm dikişlerinden dolayı öyle demiştir canım girme boşver ben normal yaptım ama dikişlerde öyle
Busbushatun tosbikimmm valla canım bana bekle fılan denmemıstı hatta hastanede yıkanmıştım su gecırmez bant takıyorlar zatenn ayakta yıkanmıştım akıp gıdıyo
Serpil-3 tosbikimmm bende dayanamam banyo yapmadan dikişlerin üstünü güzelce bantla su almayacak şekilde hızlıca duşunu al çıkınca sargını hemen değiştir rahatlarsın
uraluygar tosbikimmm ben hastwnede 11 saat yattim , hastaneden taburcu olurken doktor eve git yikan dedi bantimida cikardilar eve gelir gelmez hemen suya attim kendimi😂
uraluygar uraluygar banyo sonrasi kurutma makinesiyle uzaktan kuruttum orayi sonra batikon surup sargi bezi koydum 1 kat terlemesin diye temuuz ayiydi cnku