Cuma günü aksam üstü 4 yaş oğlumda hafif ateş ve boğaz ağrisi basladi sonra grip ve öksürük oldu şu an atesi yok ama hala tam iyileşemedi. Pazartesiden beride ben ayni durumdayim tüm vucudum ağrıyor başım ağrıyor boğazım agrıyor hapsuruk burun akıntısı var. Vücut ağrısından ve halsizlikten zaman zaman ağlıyorum ilk defa böyle hasta olmuyorum ama covid olunca insan şüpheye düşüyor. Bu şekilde olup pozitif olan var mi?