Kızlar adetim gecikeli 5 gün oldu ara ara kasık ağrım oluyo ve hep bel ağrılarım oldu 2 gün önce kan testi verdim sıfırdı.Normalde adet olmadan 5 gün önce falan olacağımı hep hissederim vajina kısmıma doğru zonklama hissederdim .adetim böyle gecikmezdi hiç,yazın doktora gitmiştim hatta kistin falan yok dedi.
