Minnosannem12 Allah yolculara, hastalara, hamilelere izin vermiş oruç tutmamak için :) aksine bu izin varken tutup kendinizi zorlamanız doğru olmaz. “Rabbim sen izin verdin ama ben kendimi senden iyi tanıyorum, tansiyonum düştü ama iyiyim bişey olmaz tutucam yine de” demek olur haşa.. ben de 18+6yım çok hevesliyim oruç için, doktorum da tutabilirsin derse ilk gün tutucam durumuma bakıcam yorgun bile hissedersem devamında tutmicam. Nasipse emzirmeyi bitirdikten sonra kazasını yaparım