Gul__ Kızlar tam 39 haftalık hamileyim biraz önce ıslaklık hissettim ve çok koyu renkte akıntım oldu peçeteye sildiğimde koyu kahverengi oldu sizce nişanmı?
ysfali06 Gul__ sümüksü Bi kıvamı varsa evet nişan dır. Normal akıntı gibiyse kıvamı nişan olmuyor diye biliyorum.
Ysbyr Gul__ tek başına değilsen oturarak bi ılık duş aldırsınlar bence seni bellimi olur kız doğum başladıysa hastaneye gitmeden önce rahat edersin ben bile heyecanlandım 😂
Bnselz Gul__ canım vaktin gelmiş belki aksama doğrı sancın baslar gece yada sabah karsı bebeişini alırsın😍
Poyraz_basak Sümük gibiyse yoğun birbirinden kolay ayrilmayan uzayan bir akıntıysa nişanın gelmiş peceteyi kapat aç yapış yapissada anlarsın normal akıntı gibi olmuyor zaten canım darısı başıma ins 😅doğum yakın hadi hayırlısı sağlıkla al kucağına ins 🙏
Gul__ Poyraz_basak o panikle tam olarak inceleyemedim😂 bide görünce korktum ama hafif hafif bel ağrısı başladı inşallah doğururum
1prenses1prens-moms Gul__ insallah hayirlisiyla dogumunuz gerceklesir darısı başımıza ☺☺kontrolde acilmaniz falan varmiydi çatı muayenesi ne zaman yapildi 🤔
Poyraz_basak Gul__ hadi bakalım ins dogurursun sağlıkla darısı başıma benimde başlasa sancılar 😅😅😅dogursam artık karnım.fuze gibi çok zorluyor beni 😅