36+6 haftalık gebeyim. 27 haftalıkken covid atlattım o zamandan beri kan pıhtılaşma değerim yüksek çıkıyor kan sulandırıcı iğne kullanıyorum . Sabah yine kan tahlilinde pıhtılaşma değerim çok yüksek çıkmış iğneyi 2 ye çıkardı doktor .. bebeğim e birşey olacak diye çok korkuyorum başına gelen var mı lütfen cevaplarınızı bekliyorum.