milena11 piremsesce 1 hafta 10 gün arası göbek kordonu düşüyor. Çok zorda kalmadığınız sürecw kordon düştükten sonra yıkamak önerilir
ysfali06 piremsesce anne karnından çıktığında vücudunda bulunan tabakada 40dan fazla koruyucu madde varmış bebeğe faydalıymış yani. Hem ayrıca göbek Islak kaldığında enfeksiyon kapma durumu vs olduğu için de göbek düştükten snra yıkamak en güzeli. Ben öyle yaptım göbeği düştükten snra yıkadım.
Omerhatice piremsesce ben eve geldikten 2 gun sonra yıkadım canm göbeğine dikkat ederek Hele simdi kizim nasipse haziran sonuna doğru doğum bu pandemi zamanında gelir gelmez yıkarım herlde
Serpil-3 piremsesce canım benim çocukların göbeği taa 10 günde düşüyor valla o kadar beklemem hastaneden gelince artık 2.günmü 3.günmü olur hemen yıkarım güzelce kuruladınmı göbeğini bişey olmaz
Lulemom Göbeği düştükten sonra yıkanır. Göbek düşmeden yıkanırsa ve göbeği düzgün kurulanmazsa hem göbek geç düşer ıslak kaldığı için hem de enfeksiyon oluşturur. Göbek bağının kuruması gerek düşmesi için.
yenianneee2 gobek kordonu düşmeden önce illa gerekirse kordona yaklaşmamak kaydıyla bezle temizleyebilirsiniz. Bezle bebek banyosu diye aratırsan çıkar nasıl yapılacağı :)
Mlk8 piremsesce göbek düştükten sonra yıkanmalı cunku bebeklerde allah korusun en büyük ölüm riski göbek baginin ıslak kalıp mikrop kapmasindan oluyormus.ilk bebegimden sonra hastaneden çıkarken yeni doğan hemşire kat kat tembih etmisti sakin yıkma diye