Benim ağustos ortasında olucak. Adanada yaşıyorum. İnce yazlık şeyler alıyorum uzun olarak. Yenidoğan en az 15-20 gün uzun giymeliymiş. Çünkü henüz ter bezleri tam anlamıyla gelişmemiş oluyomuş. İnce de olsa uzun giydirmek gerek diye düşünüyorum. Özellikle başına beresini de giydirmek gerek. Henüz bıngıldağı kapanmadığı için direk kafadan alırmış soğuğu