Elemturan ben 7.haftada kestirdim çok uzamıştı. Bebeğin ömrü kısa olur diyenler oldu ama 9 ay kestirmeden duramazdım. İnanmayın öyle şeylere. Hatta 2.bebeğine hamile olan arkadaşımla birlikte gittim o cesaretlendirdi:) ilk gebeliğimde de kestirdim birşey olmadı diye.