Kediannesi123 bende aynı şeyleri yaşadım başından beri sıkıntım vardı nst ye her gidişimde bağlanıyorum öyle böyle derken 37 oldum kafaya takma ben önemsemedim oluruna bıraktım kendimi yorma yeter. Bide alttan muayene bu haftalarda tehlikeli açılma olabiliyormuş benim doktorum hala daha bakmadı mesela fitil ve iğneyle ilerledim hatta ciğer geliştirici bile vuruldum şuan hiç sancım yok 🤷♀️