Neslihan50 tabiki yok. Yurtdisina gelin geldim ben. Buraya geldim bikac ay sonra kendi evime ciktim. Eve cikarken hickimse al gelinim, al oglum yada al kardesim buda bizden bi yardim olsun sana demediler. Calismaya gelince evlatliktan reddederim demeyi biliyolar. Eve cikarken cok zorlandik. Kredi cektik hickimse nasil yapiyonuz bi ihtiyaciniz varmi diye sormadi. Eltilerim ne yardima geldi sormadilar bile. Ben istemiyorum zaten yardm etmelerini felan ama insan bi soylemelerini istiyor. Kaynanam bile bi bakti eve hmm guzelmis diyip cekti gitti. Eltimin biride küfür eder gibi ben evi felan hepsni temizledim esyalarim geldi yerlesti. Beni aramis evin temizlencekse yardima geliyim diyor. Ayy bende cok doluyum. Sinir oluyorum boyle seylere. Rabbim herkese hakkinda hay5irlisini versin