Neslihan50 bak kuzum aile aranızadki muhabbeti samimiyeti bilemem aileyle yasayan sensin lakin abin eşinin ailesinin elini öpmek zorunda değil hadi annengille bayramlasırlar fakat abin cok alakasız eğerki evliyse benzer durumları inan çoğu insan yaşıyor ve ben şuna kanaat getirdim aile oldugumuzu kabullenemiyorlar çocuk olsun veya olmasın kendimize ait düzenimizi yuvamızın ayrı oldugunu ne yazıkki benimseyemiyorlar eşinle bu durumu konusman gerekiyo ne gezmeye ne başka bi yere önemli olmadikça karısmaya kimsenin hakkı yok benzeri durumları bende yasıyorum hatta çoğumuz inan üzülme demekten baska yapabileceğimiz bişi olmuyo Rabbim yardımcımız olsun üzme evladınıda kendinide Rabbim hayırlı kapılar açsın