Arkadaşlar merhaba benim ablam da artık çocuk istiyor 2. Çocuğu sorum şu ki kendisi psikolojik ilaçlar kullanıyor takıntıları anksiyetesi var obk rahatsızlığı mi ne öyle birşeydi sanırım. Haftaya doktor randevusu varmış ama önce ben size de sorayım dedim psikolojik ilaçlar kullanirken gebe kaldığınızda ilacı bıraktınız mi hamilelikte kullanılıyor mu ? Bebeğe zararı var mı? Rahatsizliginizla gebeliginizde nasıl baş ettiniz ilaç kullanilmiyorsa ? Bilgilendirirseniz sevinirim.