yuksell07 var canım ben. Kürtaj olmuştum 1 hafta sonra kontrole gittiğimde içeride küçük parça kalmış dediler tekrar seni kürtaja alabiliriz demişti doktor sona ebeyi çağırdı oda kürtaja almayalım 2 tane hap verdi damağında yada yanağında erit dedi akşamlari. 3. Günü gel tekrar bakalım dedi ikinci günü zaten parçayı düşürdüm kontrole gittiğimde de tamamen temizlenmisti icim