Haziran ve yaz anneleri bana yardımcı olun 😊 kafam karıştı. Şimdiik haziran sonu temmuz başı diye geçiyor doğumum nasipse. Yenidoğan alışverişini tamamladık, amma yaza gelen kısım varya.işte ağustos Eylül zamanları, o vakitler için lcw dan kısa kollu takımlar vs alıcam. Ama 1 3 ay mı almalıyım, tam ayına göre. Yoksaaa 3 6 ay alıp rahatça ve uzun süre mi giydirmeliyim. Küçücük olursa boşa giderse diye tedirginim. Yardımcı olur musunuz yaz ayları için hangi beden alayım