asyahumam Dbe24 Aa emin misiniz ben 9 diye biliyordum o zaman çok iyi çünkü ben 9da işte olacağım üzülüyordum 8 gibi giderim o halde a101e 🤗
Dbe24 Sedagll Valla bende gidicem alcaklarım var mecbur kalkıcam artık yoksa yamyamlardan kalmaz riske atamam 😂😂
Dbe24 asyahumam evet bu normalleşme geldiği zaman saatleri değiştirmişler bende a101 kapısında gördüm doğruladılar valla çok erken ama yapıcak bişey yok bimde 9 da açılıyor artık bilginiz olsun 😊