Gebe olduguma eminim ama şehir dışında olduğum için test yapmıyorum. Söyleki esim evimizde ögrenelim modunda. O ana baya önem veriyor. Bense farkli bir durumun telasina düştüm.
Kızlar benim rahmimde ortada degil tam sag kasığımda baya kemige yakin kısımda hafif bir sislik var. Bu beni cok gerdi diş gebelik mi yoksa diye korkmaya basladim. Sag tarafta ve sag bacagim da sızlıyor biraz. Oldukca sag ya da sol tarafinda boyle bir sislik igne batmasi olup saglikli gebelik geciren var mi? 1 hafta nasıl sabredicem bilmiyorum.