Beyzalpay Adetim 1 hafta gecikti bende kan verdim dün ama hamile degilim degerim 3 cikti 🙄 gec dollenme falan olabilirmi acaba bilemedim cnku hic adet gecikmesi yasamiyorum normalde 2 ay oncede bi düşük yaptim 😏 korkuyorum
derindemir Beyzalpay benimde ilk değerim 3 çıkmıştı.3 gün sonra tekrar test verin.inş yükselecektir.ben şu an hamileyim o 3 değerle😄🥳🥳🤲🏻🥰
Tugcee17 Beyzalpay geç döllenme olabilir . Arkadaşım 1,75 ile anormal değer olduğu için 2 gün sonra tekrar tahlil yaptırdı yükselmeye başlamış . 2 gün sonra tekrar tahlil verin.
Asli10 Beyzalpay değer 3 ise yükselme şansı var ama şuda var bazı hastanelerin laboratuvarının negatif sınırları var başka yerde de yaptır
dlnyny Beyzalpay 1,küsür değerle şimdi neredeyse 6 aylık hamileyim bir kaç gün sonra tekrarlayın isterseniz🙋🏻♀️
Beyzalpay Asli10 ben saglik ocaginda yaptrdm ozelden sira aldim smdi yorumlar ustune bide oraya gozukcem 🥰🥰
Beyzalpay dlnyny insallah benimde oylr olur 🙏 ilk degerinizi adet gecikmesinden sonrami baktrmistiniz benim 1 hafta olunca baktirdim 3 cikti
dlnyny Beyzalpay regl gecikmemden 19 gün sonra bir küsürlerdeydi benim o kadar sıkıntılıydı düşünün. Ben beklenen regl günümde yumurtlamışım🙈 inşallah rabbim gönlünüze göre versin🙏🏻
greybrde Beyzalpay bende 2 düzensiz oluyorum kan verdim 3.20 çıktı adet tarihin yakın ondan dediler 5 gün sonra verdim gebe olduğumu öğrendim 🥰 rabbim isteyen herkese kısmet etsin inşallah
Beyzalpay Yaa kizlar ben siz boyle yazinca cok merak ettim esime test aldirip evde yaptim testte cok silik bi cizgi cikti 🤭
Naz_01 Beyzalpay benim normalde her ay 3gün önce olurken bir ay 13gün gecikti o kadar sevindim ve umutlandım ki var diye.ama stres kaynaklı gecikmişti. Çok zor bir durum
Beyzalpay Naz_01 evet canim bazen stresten oluyo gecikme bnm gebekik testkm pozitf cikti tekrar bj kan vercem
Naz_01 Beyzalpay çok sevindim 😊 rabbim tamamına erdirsin inşallah kalp atışını duyduğunu da görürüz inşallah