Merhabalar, yeni hamileyim ve kan uyuşmazlığımız var Türkiye’de bu konuda ki prosedür öncesinde test yapıp 28. Haftadan itibaren iğnesini yapıyorlar Fransa da ki sağlıkçılardan bu konuda net bir bilgi alamadık hastanede iğneyi alın hemen vurunun dediler ama hastanede iğneyi yapabilecek yetkili yok hemşireleri aradık biz yapamayız riskli bir iğne diyeninden tut niye size böyle bir iğne verdiler öyle birşeyden haberim yok bilmiyoruz diyenine kadar çok şey duyduk ve güvenimiz kalmadı. Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?? 28. Haftadan önce iğne yapılabilir mi ??