Nvdt sola ya da sağa daha çok da sola yatmayı oneriyorlar, kan dolaşımı açısından.. bazen sırt üstü de olabiliyor insanız sonuçta bebege hemen bir sey olacak korkusuna kapılmayın, gobeginiz büyüdükçe zaten sirt üstü yatamiyorsunuz nefes alamıyorsunuz çünkü:) yüzüstü yatmak en risklisi, onu yapmayın yeter ki. Hamile yastigi alabilirsiniz cok işe yarıyor