Merhaba ben adetimden bir hafta önce erken gebelik testinde çift çizgi gördüm, ikinci çizgi silikti. İki gün sonra normal gebelik testi yaptım yine ikinci çizgi vardı ama silikti. Adet günü de kan tahlili yaptım hamileydim. Testler yanlış çıkabiliyormuş ama ben önceki yaptığım hiç bir erken gebelik testinde ikinci çizgiyi görmemiştim. O yüzden güvendim.