butterfly_ yeşil alanda kaydınız varmı çünkü Perinatolojiden direk randevu alamıyorsunuz normalde eğer varsa alabilirsiniz, gittiğinizde sadece detaylı için geldiğinizi söylersiniz bakarlar ama Perinatoloji den randevu alamassanız önce normal gebe polikliniğinden alıp muayene olmanız lazım ordan onlar sizi yönlendirir yine zaten Perinatolojiye yani bu şekilde olursa 2 kere gitmiş olursunuz