Nisanurunannesi3850 Kızlar bebeğim yarım saattir iki dakikaya bir karnimin bi tarafinda toplaniyor 15 sn kadar fln duruyo geri geciyo kasilma mi oluyor sizce doğum belirtisi olabilirmi?🤗🌸içten kasiklarima batmalar geliyor ama böyle çok keskin degil
Prensannesii38 Nisanurunannesi3850 Takip et canım zaten dogum oldumu sancılardan bılırsın yani ben catı muayenesine diye gıtmıstım acilma varmıs ama asırı baskı yapıodu son gunler normal sandım sancı hıssetmıodum 3 cm acilma varmıs gıttıgımde sonrası yarım saate Bı dogum yaklastıkca sancı suresi azalıp 10 dk Bı gırıyo gecıyor
Prensannesii38 Nisanurunannesi3850 ama korkma yanı dogum anlasılmsyacak bişey degıl agrıları bilirsin her zaman olan Bı agrı degıl cunku adet sancısının Bı tık ustu Bı acı bide devamlı girmiyor aralıklarla oluyor ilk yarım saatte Bı sonra zaman gecıp acilma oldukca 10 dk da Bı grip gecıyor
Nisanurunannesi3850 Prensannesii38 sancinin nasil oldugunu bilmemek belirsizlik beni yoruyor🤗annem benim dogumlarimda öyle sancm olmuyodu güle oynaya doguruyodum direk acilma oluyodu diyo suyu nişanı vs hic gelmemis gözüm korkuyo benimde öyle olurmu acaba diye😂
Prensannesii38 Nisanurunannesi3850 haklısın cnaım benim ıkıncı dogum ama bende inan nasıl olcak diye dusunuyorum oglumda catı muayenesine gıtmıstım o an su ve nisan geldı onlar nasıl bısey bende bilmiyorum bole cok ani olmustu dogum basladı hadı gozun aydın demıslerdı kontrole diye gıttım dogum yaptım 😂 bundada ister istemez dusunuyorum