Tatlı Annişler Merhaba 🥰 Benim ilk gebeliğim bı konuda merak ettiğim soru var internetten araştırdım çevreme sordum ama aldığım cevaplar beni tatmin etmedi . Doktor hüsranına bende uğradım ne yazık ki yani ilgili doktora denk gelemedim . 16+1 haftalık hamileyim. Ve 10 kilo aldım 🙈 çok fazla biliyorum ama ne yapacağım bilmiyorum bebeğimin gelişimi kilosu için kuruyemiş ve ona yararlı şeyler tüketmeye çalışıyorum . En son kontrolumde doktorum bana magnezyum ilacı , decavit ve gyno Ferro sanol verdi fakat ben gyno Ferro sanol kullanamıyorum bende mide bulantısı ve ishal yapıyor doktoruma söyledim kullanma dedi . Fakat ben ek vitamin takviyesi istiyorum çünkü yediklerim bazen sınırlı oluyor her vitamini alamıyorum özellikle balık yiyemiyorum tiksiniyorum onun kapsül olan yağlarını alsam ve sizin de kullandığınız tavsiye edeceğiniz vitaminler var mıdır birde kan ilacı ?