Aynı şekilde yeni uyandım ve bende 4 gündür oluşmaya başladı ağrılar, biraz araştırıncani bileklerde oluşan sıvo birikmesinden dolayı ödem olduğunu öğrendim. Carpal Tünel Sendromu olarak geçiyor isterseniz araştırın şikayetler size de uygunsa ödem oluşmaya başlıyordur. Bem 36 haftalık hamileyim.