Nurten123 Tüp bebek ile hamile kaldım şuan 13 haftalık hamileyim hibor iğne hergün yaptırıyorum benimki gibi yaptıran var mı burda ve ne zamana kadar devam eder bilgisi olanlar paylaşır mı
Mavi34 Nurten123 Bende aynı şekilde tüp bebekle hamileyim Hibor 7500 kullanıyorum. Şeker hastasiyim o yüzden sanırım gebelik boyunca devam edecek