Mom653 Ben gidiyorum gebeliğimin başından beri,bi ara tıptan devam etmek istedim ama eşim yanımda giremiyordu ve aşırı kalabalıktı. Açıkçası çok da ilgili değillerdi doktorum biraz agresifti bilmiyorum belki de bana öyle geldi ama ultrasona bakmak için bile o odada 3-4 kişi oluyorduk. Detaylı ultrasonumu orda yaptırdım sonra devam etmedim bıraktım. Şuan yaşamda Abdülkadir beydeyim,gerçekten çok yoğun ama her hastane öyle diye düşünüyorum. Gidip gördüm sonuçta. Çok şükür bi sıkıntımız yok gayet güzel ilgileniyor. Bugün 41.haftamdayım. Doğumumu bekliyorum.