0521 haftan çok iyi korkma. Ben maalesef pre eklampsi yaşadım 30. Haftamda bebekte de gelişim geriliği vardı. Ve kaybettik :(. Tüm belirtiler olmasına rağmen doktor anlamadı beni eve gönderdi. 3 gün sonra bilinç kaybı yaşayıp ambulansla hastaneye kaldırıldım. Ödem, gözde seğirme, en önemlisi yüksek tansiyon belirtileri.