Mervesafamustafa Biz ağirlasmaya basladik bile artik hersey eskisinden daha zor dogumun yaklastigini hissedebiliyorum 😊👶
Zhrnc Mervesafamustafa sabahları ellerim ve ayaklarım çok ağrıyo Yürümekte ve bişeyi tutmakta zorlanıyorum :( Geçer umarım en kısa zamanda
inci_f Mervesafamustafa bende bi agirlasma falan yok ama cocugun nasil cikacagini dusundukce cildiracak gbi oluyo ve hemen aklimi baska seyle mesgul etmeye calisiyorum
Gamze06 Mervesafamustafa al benden de o kadar.. çorap ve ayakkabı giymek hiç bu kadar zor olmamıştı ☺️🙃
miracefeninannesi Bizde aynı durumdayız tekmelerden çok bi yerde toplanıyor paşam 😊 günler hiç geçmiyor sanki birde erken doğum riskimiz var Allah hepimizin yardımcısı olsun 😍
Mervesafamustafa miracefeninannesi miracefeninannesi günlerin gecmedigine katiliyorum bir yanim biran önce dogsun istiyor bir yanim da dogmasin tekmelerini birazcik daha hissediyim diyor 😅😊
Sinmn Bu günlerde ödemle başım dertte, bir de el ve ayaklarım çok yanıyor 😔 miracefeninannesi neden erken doğum riskiniz var?
Mervesafamustafa Busrasahinbas ee Anne olmak kolay degilmis bunu anladim 😅 bebislerimizin tekme atmasiyla olsuan o mutluluk ayakta tutuyor bence hepimizi 😊😍
Mervesafamustafa Zhrnc ben gece uyumakta zorlaniyorum ve dedigin gibi birazcik fazla hareket edince hemen agrilarim basliyor insAllah gecer az kaldi 😊
SyhnHtp Zhrnc aynen benimde savah ellerim uyuşuk oluyor bir saate kalmadan düzeliyor:( sanırım hep tek tarafa yatmaktan oluyor:(
Emel29 Mervesafamustafa bende öyleydim hareket et bol bol magnezym eksikiğinden olabilir o ağrılar doktoruna söylersen ilaç verir
NidaEzgi Sanki şu an ağustos olmasına yıllar yıllar varmış gibi geliyor geçmiyor gibi vakit anlamadım gitti
Demir Tek sıkıntım azıcık yürümemde hareket etmemde belimin yarılacak gibi ağrıması😣İşin ilginç tarafı sadece top gibi karnım var hiç kilo almadım neden böyleyim bilmiyorum🤷🏻♀️Aktif olamamak can sıkıcı,sıcaklarda tuzu biberi. Ama şikayet değil tabi bunlar,zorluklarınada çok şükür♥️
Mervesafamustafa Demir ben toplam 17 kilo aldim ama nereye gidiyor anlamadim hicbiyerimde bisey yok dedigin gibi sadece karnim top gibi cikiyor bide benim paşam biraz tombiş 😊😍
miracefeninannesi YasinMerveYaln geçen hafta rahimde yumuşama olmuştu hastanede yattık bir gece şuan iyiyim ama %20 erken doğum riskimiz var
Kubra_dmrr O kadar çok sorun oldu ki hangi ağrımı söyleyeyim daha hiç uyumadım her gün böyle anca 1 2 saat uyuyabiliyorum uykusuzluk bide üstüne ağrılar olunca dayanamayacak hale geldim oturup ağlayasım var oğlum bir an önce sağlıkla gelsin de razıyım 🤗🤰🏻