Rabiakara Kizlar son 4 gundur her aksam hafif migde agrisi cekiyorum bu hamileligin bu zamanlarinda normal midir? Sacinin cikmasiyla alakali dediler. Endiselemmeli miyim? Daha doktor kontrolume bir hafta var. 16+3
Zmrkays Rabiakara bende 16+4 düm bendede bazen bir vuruyor ağrı 3 gün ne yapsam geçmiyor doktor baş ağrısı normal dedi o yüzden endiselenme :)
suscarparimm Rabiakara Saç çıkması batıl inanç gayet normal mide ağrısı mide yanması bulanması prilam dr kullanıyormusunuz
Mrymonek Rabiakara rahim yukarı ciktikca mide sorunlari olmaya başlayabiliyor diye biliyorum tabi doktoruma sormadım öyle bir sorunum olmadı daha 14+3um. Ama bu da olabilir sebep belki :)
Rabiakara suscarparimm doktorum bir ilac vermedi zaten ayda bir randevu almak cok zor oldugu icin bi carede bulamadim saglik ocagina gitmeyi dusunuyorum. Insan icinde neler oldugunu bilmediginden korkuyor ilk hamileligim tecrube edemedim boyle seyleri.