arzubldk Sırt üstü yatmak zararlı mı bir kaç tane post gördüm öyle ama tam anlayamadım? 13+2yim ya sağa ya sola yatın diyorlar ben bilmiyordum
Lithops arzubldk 20-24. Haftalara kadar alışmaya çalıi sola yatmaya. Ben 31 deyim gece hala kendimi sırt üstü buluyorum 🙈
Bhralp0501 arzubldk Merhaba, 26.haftadan sonra düz yatmayı önermiyor doktorlar. Bu haftadan sonra sağ ve sol tarafa yatabilirsiniz. Ben 23.haftamdayım hala düz yatabiliyorum 😊
Figen03 arzubldk valla ben bazen uyanıyorum ki yüz üstü uyumuşum 😂😂21.6 olduk bu arada çok karnım yok rahatsız olmuyorum o yüzden
Cevirmenannee arzubldk bu konuyu doktorunla konuş bence her hamilelik bir değil ben 35.haftadayım yatıyorum bazen ama kimisi 25.haftasında yatamıyor sıkıntı yaşıyor mesela
arzubldk Cevirmenannee soruyum ben bi çünkü sakıncalı olduğunu hiç bilmiyordum üzüldüm açıkcası bilmeden zarar vermek istemem ☺️
demirmomm arzubldk gece ister istemez vucüt en rahat nasılsa uygun uyku pozisyonunu buluyo . Gün içinde özellikle uyanıkken sola yatmaya özen gösterin bence. 35 haftalık oldum öyle yapıorum. Gece uyku yok zaten çok takılma😊
Ozgu_momy arzubldk 27 . Haftaya kadar istediğiniz pozisyonda uyuyabiliyorsunuz . Hamileliğin iç güdüsel olarak sizi yönetmesine izin verin ve takılmayın ille sol sağ diyen kimseye yok çünkü öyle bir durum .
Hiranurecrin arzubldk Vala canım genelde önermiyorlar ama ben🤪 yatıyorum yüz üstü bile yattığım oluyor.Ama bence sen yatma dedigimi yap yaptığımı yapma yani😄😄
arzubldk Hiranurecrin ya valla bende yüz üstü yatıyorum uyurken öyle hissedip uyanıyorum yani daha küçük ezilmez heralde hissetmez gibi 😂
Minikbebek25 arzubldk valla ben bazen uyanıyorum ki sırt üstü yatıyorum bazen eşim uyandiriyo istemsiz oluyo🤷