Umutduru nurkse Canim var gibi duruyor ama iğnenin etkisinde de olabilir.Geçen ay ben iğnein 12.günü test yapmiştim silik çizgiyi gördum ama maalesef adet oldum o yuzden ignenin etkisi gecince testi tekrarla bence 🌸🙏🏻
esras nurkse resimle nasıl gölge yaptınız benimde bi testim var cook silik bi çizgi görüyom size yollasam bakar mısınız https://ibb.co/BstPd4F
Royem62 nurkse iğnenin etkisini baz alara bence bir kaç gün sonra yeniden dene canım inşallah vardır 🤗
demirmomm Otomatik varolan 2. Çizgi bence o inşallah hamişsinizdir yarın sabah aç karnına tekrar deneyim bence